Alweer een aantal daagjes terug in NL

5 september 2008 - Utrecht, Nederland

Hier slechts een kort berichtje om te laten weten dat we de reis hebben afgerond en ook weer met het vliegtuig zijn neergedaald hier in ons o zo herkenbare vlakke ´kavel-landschap', wat voor mij echt als thuiskomen voelde.

Naief als ik (soms) ben, geloofde ik mijn moeder meteen toen ze emailde dat ze het toch wel erg vroeg vonden om ons om kwart voor 7 'sochtends op te moeten halen op schiphol, en dat we maar met de trein moesten komen. En ook al bleef ik hoop houden dat ze er toch zouden staan, was ik toch overvallen met blijde emotie toen daar een heel ontvangst commitee op ons stond te wachten. Bedankt, dat was echt top!

Onder het genot van allerhande gebakjes die Joke en Gonny voor onze terugkomst (en mijn verjaardag :) ) aansleepten, hebben we lekker met z'n allen bijgekletst en dat voelde meteen weer heel vertrouwd en gezellig.

Nu heb ik er alweer een weekje faculteitsintroductie opzitten, waar ik mentor was van de nieuwe eerstejaars antropologie, dat erg geslaagd was. En volgende week begin ik zelf, ik heb er alweer zin in!

Ik wil jullie nog allemaal zoveel vertellen over de rest van onze reis in NZ, maar vindt het leuker om dat persoonlijk te doen en met de foto's erbij, dus dat houden julllie tegoed!!

Heb zowiezo zin om jullie allemaal weer te zien, en te horen wat jullie allemaal uitgespookt hebben :)

Cheers!

1. Roomies villa Amsterdamsestraatweg:
    5 september 2008
    Yeah, we zijn weer compleet! En buurmeiden. Mooi zo!
  2. Annie:
    5 september 2008
    fijn dat je weer veilig thuis bent, het was inderdaad gezellig op het vliegveld met iedereen. Wauw , wat zie ik nog een paar prachtige foto's, ben wel benieuwd naar alle anderen. Tot snel dan maar weer in Wijchen