Een teken van leven

25 juli 2008 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Hallo!!
NEEN, ik ben niet van de aardbodem verdwenen ookal lijkt het er vast precies op daarzo aan de andere kant van onze geliefde planeet.

Polle en ik reizen al weer een aantal daagjes door het Noordereiland en zijn nu in Wellington beland. We hebben te veel moois gezien om dat allemaal uitvoerig te beschrijven dus hier meer een berichtje om te laten weten dat alles goed gaat (en een paar foto'tjes, das altijd leuk :p). Het is hier voornamelijk koud, maar Hollands en eigenwijs als we zijn, kamperen we toch zoveel mogelijk. Dat betekent dat we een heus avondritueel hebben ontwikkeld waar we onze majo's, leggings, sokken, truien en soms ook mutsen aantrekken in onze slaapzak met thermo binnekzak en een plaid om ons heen gewikkeld. Haha! Maar soms 'trakteren' we onszelf ook op een lekker warm bedje in een hostel, zoals hier in Wellington.

Maandag maken we de overtocht naar het Zuidereiland, dat schijnt een erg mooie boottocht te zijn met mooi weer. Op het zuidereiland gaan we misschien skien (als het dan toch koud is!) maar verder nog geen concrete plannen, behalve dat we ook weer een auto huren om terug naar auckland te rijden. Dat is veel goedkoper dan bus en trein, en leuker want dan kan je lekker stoppen waar je maar wil :)

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie allemaal, en wie weet tot een volgend bericht!
Liefs Elke (en Polle)

1. Roomies villa Amsterdamsestraatweg:
    25 juli 2008
    Jeetje, El, ik zat echt wel te wachten op een berichtje, hoor! Gelukkig dat je het daar nog naar je zin hebt. En, heeft Polle in NL zijn rijbewijs gehaald? Mooi!! Congrats. Over een maandje kunnen we je weer lekker in ons mooie landje verwelkomen. Yes! Verder ga ik nu de zon in met m'n bikini ;) Wat een verschil. Have fun, Elles.
  2. eva:
    25 juli 2008
    Wauw wat een die-hards! Erg tof dat jullie gewoon blijven kamperen, had het ook bijna niet anders verwacht ;)! Het lijkt me erg knus :) Ook fijn dat je nu allebei je rijbewijs hebt inderdaad, dan ben je vrij als een vogeltje. Veel ski plezier als het doorgaat! Kus
    Eva
  3. Tom:
    25 juli 2008
    Heyhey, idd eindelijk weer eens bericht. Veel bekende foto's, mooi hoor. Echt zo'n vet land daarzo, daar ben je nu toch wel achter hé ;. Gaan jullie nog naar Abel Tasman park, das echt de moeite waard. Geniet ervan en tot over een maandje maar weer! Heey Elles, je kunt ook overdrijven he, beetje zon hier en meteen in je bikini, haha lol.
  4. Berry:
    31 juli 2008
    Ha Elke,

Gek om te horen dat jij het nu koud hebt en bij ons is het nu 30 graden.
    Wat een verschil.
    Veel plezier met Polle daar achter.

groetjes,

Berry