Welkom!

17 februari 2008 - Wijchen, Nederland

Welkom op mijn reislog bij Reislogger!

Het komende half jaar zal ik iedereen via deze site op de hoogte houden van mijn avonturen in Nieuw Zeeland. Als je het leuk vindt om gemaild te worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf op mijn blog, dan kun je aan de rechterkant van deze pagina je emailadres invullen en je zo aanmelden voor de email notificaties.

De kriebels beginnen nu toch wel een beetje te komen! Maar ik merk dat ik de 'negeer-het allemaal-tactiek'  gebruik en ik moet zeggen dat hij goed werkt!  De afscheidmomenten die ik al heb gehad (en hopelijk ook de vele die nog gaan komen) heb ik tot nu toe zeer positief opgevat. Het waren momenten waarop ik me besefte hoe gelukkig ik me kon voelen met de lieve mensen die ik allemaal om me heen heb!!

genoeg emotioneel gebrabbel..
meld je aan voor de emailnotificatie, en tot mijn (of jullie!?) volgende bericht!!

liefs elke

1. Liza:
    17 februari 2008
    woow elke! mooi gezegd ;)
    kan niet wachten op al je mooie verhalen!
    zet m op meissie!
    dikke zoen Liza
  2. Annie:
    17 februari 2008
    Zo'n weblog is leuk van de moderne communicatiemiddelen. Als moeder heb ik dan hopenlijk het gevoel dat ik heel dichtbij ben. Krijg ik niet de kans je te missen. Ik wens je veel studie- en ook veel ander plezier.
    Heel veel groeten
    Je musti, zoals jij het vaak opschrijft.
  3. Anne:
    Hee meis!

Wat leuk zo'n blog :)
    Ben benieuwd naar al je avonturen!
    Onwijs veel plezier de komende maandjes :D

X Anne
  4. Hans:
    Ha grote meid,

Ik heb er als vader het volste vertrouwen in dat jij het helemaal gaat maken in Nieuw Zeeland. Heel veel succes en vooral: geniet ervan !!!!

Hans :) :)
  5. Neetje:
    lievie,
    ik was me net aan t afvragen of jij ook zoiets ging bij houden, maar ja dus :)
    Tof! dan kan ik alles lezen.
    ben benieuwd:)
    veel plezier enzo!
    xx
  6. Natas:
    18 februari 2008
    Hey Elke,
    Leuk dat ik je toch nog even heb gezien vorige week, want de volgende keer is waarschijnlijk pas over lange tijd.. En goed dat je n site hebt aangemaakt, zo kan ik volgen wat jij allemaal uitspookt daar!
    Heel veel plezier!
    kus
  7. Roomies villa Amsterdamsestraatweg:
    18 februari 2008
    El, ook al aan het aftellen?
    Ik ben nu al uren aan het aftellen en mijn tas aan het pakken. Morgen al vliegen. Vanmorgen uit Utrecht vertrokken. Ik kon mijn tranen niet bedwingen ;) Maar... ze waren gelukkig ook snel over. Ik heb er enorme zin in! Hartstikke leuk dat we elkaar zoveel ervaringen kunnen vertellen. Ik vanuit Haifa, jij vanuit Auckland. Mijn volgende berichtje komt nu hoogstwaarschijnlijk uit Israel. Spannenddd.
  8. ouders Elles:
    19 februari 2008
    Hoi Elke,
    Nog 2 dagen heb ik begrepen. Veel succes downunder. Wordt vast een fantastische ervaring. Op dit moment hangt Elles in de lucht en is op schema vertrokken. Ook wij zullen jouw weblog nauwlettend in de gaten.
    Geniet ervan!